Zakelijk Event

De Nieuwe PolderKamer

Zakelijk sterk

Elk bedrijf heeft unieke wensen en daarom zorgen wij voor een aanpak op maat. Wij luisteren naar uw persoonlijke wensen en staan klaar om u en uw gasten van alle (culinaire) gemakken te voorzien. Onze kracht ligt in het vermogen ons te kunnen inleven in uw bedrijf of organisatie.

Dit stelt u in staat om samen met ons de beste invulling aan uw wensen te geven, of het nu gaat om een besloten diner voor een klein select gezelschap, of een bedrijfspresentatie. Zowel ons a la carte restaurant als onze banqueting- en conference ruimtes beschikken over de modernste apparatuur. Service staat bij ons op de eerste plaats. Wat voor evenement u ook bij ons laat organiseren, wij zorgen altijd voor een vast aanspreekpunt. Daarnaast beschikken wij over gratis parkeergelegenheid en u kunt uiteraard gebruik maken van gratis WiFi.

Voor ieder bedrijf en budget hebben wij dus een passende oplossing.

  • Private dining ruimtes
  • Vergaderingen faciliteiten
  • Seminar of symposium
  • Personeelsfeest
  • Zakelijk diner in de Polderkeuken
  • Bedrijfsborrel
  • Productpresentatie
  • Teambuilding of team sessie
  • Privé feesten
  • Themafeesten & Kerst events

Offerte aanvragen

Reserveringsformulier (2023-08-21)

Vergaderzaal

Tijden
Zaalvoorkeur
Gewenste opstelling (zaal "De Nieuwe PolderKamer")
Gewenste opstelling (zaal "Dorpzicht")
Gewenste catering (meerdere selecties mogelijk)
Ontvangst koffie/thee + petit four

Maximum file size: 4MB

Lunch

Zakelijk feest

Private Dining

Wenst u linnen op tafel?
Gewenste faciliteiten

Trouwlocatie (bezichtiging inplannen)

Particulier feest

Condoleance

Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacy Policy en de Terms of Service zijn van toepassing.

Themafeesten

Op zoek naar een feestelijk en bruisend thema voor uw bedrijfsfeest of party?

Wij organiseren de gezelligste bedrijfsevenementen en party’s met de leukste performers en passende gerechten om uw themafeest culinair te begeleiden. Al onze events worden georganiseerd in samenwerking met professionele decorbouwers, artiesten en performers. In alle seizoenen kunt u bij ons terecht voor dat ene event dat uw jaar extra feestelijk maakt!

Kies uit onze steeds groeiende lijst bijzondere evenementen en wij nemen al uw zorgen uit handen.

Een party in Ibiza style organiseren? Dan bent u precies aan het juiste adres! Wij verzorgen de volledige aankleding van uw bedrijfsfeest of party in hippie style of ‘white edition’ compleet met bamboebar, raffia parasols, palmbomen en strandstoelen. In combinatie met heerlijke drankjes en zomerse dance hits brengen we het vintage Ibizagevoel voor u en uw gasten naar Nederland. Iedereen zal dansen tot de zon weer opkomt. Op dit Ibizafeest mag de catering uiteraard niet ontbreken. Zo kunnen onze koks typische Ibiza gerechten serveren of bereiden op de BBQ. De mogelijkheden zijn niet alleen zomers, maar ook eindeloos.

Welcome to the jungle, uw bedrijfs- of themafeest wordt werkelijk een beestenboel! Zet u schrap voor wilde dieren, een ‘ondoordringbaar’ oerwoud en veel gezelligheid. Een jungle kan namelijk ook heel behaaglijk zijn. Tijdens het gesprek met Tarzan of Jane genieten uw gasten van een heerlijke BBQ of speciale jungle gerechten. Een lekker cocktailtje of een fris drankje uit zo’n groen flesje mag natuurlijk niet ontbreken want de temperatuur zal zeker stijgen. Het Welcome to the Jungle thema doet altijd wat het belooft. En met speciale performers of een echte DJ maakt u van uw bedrijfsfeest een spektakel.

Dansen tot de zon ondergaat! Uw bedrijfsfeest of party organiseren in optimale zomerse feeststemming is een kwestie van de juiste ingrediënten organiseren. Wat dacht u van de lekkerste muziek, de beste Dj’s en lekkere hapjes en drankjes? Uiteraard houden we de ijsblokjes standby voor de noodzakelijke verkoeling en plaatsen we wat strandstoelen en cosy zitjes om op adem te komen.

Wilt u een feest organiseren waar het magische zomergevoel de boventoon voert? Wat dacht u van een combinatie van een feestelijk aangekleed zomers decor, professionele bartenders, een lekkere BBQ en wat originele zomerhits waar niemand stil van kan zitten? Uiteraard wordt het pas echt magisch met de juiste sfeerverlichting. De Magic Summer Party is vitamine D op het juiste moment en geschikt voor elk jaargetijde!

Uw bedrijfsfeest of party laten organiseren met een heel bijzonder thema? Als iedereen in ‘black tie’ arriveert en achter de casinotafels plaats neemt, dan weet u dat James Bond niet ver weg is. Wij verzorgen uw complete James Bond themafeest van A tot Z inclusief een prachtig decor, uitstekende catering, het beste entertainment en natuurlijk de lekkerste martini’s (shaken….not stirred). Ook als uw gasten van een quiz houden is de muziek van de James Bond filmcyclus een prima onderwerp om de kennis eens te testen. Het buffet of de BBQ is altijd dicht in de buurt en de Live Band staat op het punt te beginnen.

Showtime! Uw gasten zullen zich in de meest beroemde exotische nachtclub ‘Moulin Rouge’ wanen en hun ogen uitkijken. Met onze uitgebreide decorstukken, doeken en sfeervolle belichting, komt het 19-eeuwse Parijs echt tot leven. Laat uw gasten verwelkomen met onze sexy cancan danseressen zodat de entree al een spektakel wordt. Dezelfde danseressen geven een spectaculaire dansshow en verleiden uw gasten tot het volgen van een cancan workshop.

Bewogen jaren voor een zeer bewogen feest dat zich kenmerkt door glitter, glamour en de unieke stijl uit de jaren ‘20 van Amerika. Ze noemen het ook wel de ‘Jazz Age’. In dit thema passen een secret bar, een casino en een ‘roaring twenties discoshow’ waarbij de heren in witte pakken met bretels en de vrouwen in hun Flapper-dress het thema compleet zullen maken. Uw gasten zullen als VIP’s op de rode loper worden verwelkomd en de Champagne.

Laat uw gasten het mysterie van een gemaskerd bal (Bal Masqué) met een Venetiaans decor beleven. Op dit gekostumeerde themafeest zijn uw gasten, vrienden of collega’s onherkenbaar. Oriëntaalse kledij en dominokostuums waren in de 17e en 18e eeuw veruit de meest populaire outfits. De ruimte transformeren wij in Italiaans Venetiaanse stijl en wordt ingericht met Romeinse beelden, fonteinen, kroonluchters, mysterieuze maskers en zelfs echte gondels. Tijdens dit stijlvolle feest kunnen uw gasten genieten van diverse cocktails en culinaire amuses.

Een bedrijfsfeest of party organiseren met een vrolijk en bruisend thema? In Parijs weten ze een party of bedrijfsevent in stijl te geven. Of het nu gaat om de Moulin Rouge of een iets minder prikkelende omgeving, ons themafeest Parijs staat voor een oogverblindend decor, een tikkeltje spanning tijdens het optreden van een Burlesque performer of een fantastische ‘Chanteuse’. Dit event kan uiteraard niet zonder de Franse cuisine en een echte chef die de lekkerst hapjes in recordtijd serveert.

Uw medewerkers hebben het hele jaar hard gewerkt en zijn toe aan ontspanning dan is dit het ideale bedrijfsfeest. Uw medewerkers trekken allemaal hun foute kersttrui aan en het feest kan beginnen Wij richten diverse foodstands in wat best bij het thema , daarnaast kunnen wij de zaal omtoveren tot bruine kerstkroeg of we maken het modern door middel van glitter dance led vloer met dj of zingende kerstman.

Toe te voegen voor een nog gekker feest of gala:

  • Cocktail bar met of zonder alcohol
  • IJsbar met ijskoude shotjes
  • Karoake bar lekker mee blèren op foute kerst hits
  • Silence disco
  • Diverse food mogelijkheden

Stelt u zich eens voor… u komt aanlopen en u wordt welkom geheten door niemand minder dan Santa zelf! Als u naar links kijkt krijgt u direct een heerlijk glas glühwein, Champagne of warme chocomel aangereikt door onze crew. Kerst kan beginnen!

In diverse feestelijk gedecoreerde food- en drinkstands kunnen uw gasten genieten van onze lekkernijen. A la minute bereid met live cooking, cocktailshakers of juist lekker low-key in buffetvorm en een centrale bar. Ontspannen plaatsnemen en dineren aan tafels in het midden van de ruimte, of walking dinner-style met statafels om de interactie te boosten? Onze ervaren medewerkers kunnen uit de voeten met vele invullingen, zodat uw op maat uitgedachte Christmas Fair een daverend succes wordt. Ook is het mogelijk om extra teamactiviteiten toe te voegen zoals bijvoorbeeld een curling baan, ice carving of een sneeuwkanon, silent disco.

Personeelsfeest

U wilt uw medewerkers de dag van hun leven bezorgen? Zoekt u een locatie waar u ontspannen en informeel kunt genieten van alles wat de polder u te bieden heeft?

De Nieuwe PolderKamer beschikt over de juiste ambiance en ruimte. Onze buffetten zijn van de hoogste kwaliteit en bieden voor elk wat wils. Wilt u verder gaan dan ons standaard assortiment? We denken graag met u mee en gaan graag met u in gesprek. Ook thema-middagen / -avonden horen uiteraard tot de mogelijkheden.

Vertel ons uw wensen en wij realiseren het voor u.

Workshops

Kookclinic

Een kookclinic bij ons in de PolderKamer volgen met uw vrienden, collega’s of relaties, een bijzondere ervaring. Onze chef ontvangt u met een hapje en een drankje. Na de uitleg van het seizoensmenu of thema door onze chef gaat u zelf aan de slag in een van onze compleet uitgeruste keukens. Nadat u samen met uw vrienden of collega’s alles bereid heeft gaat u aan tafel om te genieten van het resultaat. Daarbij kunnen wij u ook voorzien van een heerlijk glas wijn.

Teambuilding

Teambuilding heeft als doel uw medewerkers beter met elkaar te laten samenwerken en communiceren. Daarnaast kunnen wij ook een actief programma creëren waardoor iedereen elkaar op een andere manier leert kennen.

Wijnproeverij

In ons restaurant speelt wijn een belangrijke rol. In onze PolderKamer wijnbar laat de maître een prachtig assortiment wijnen zijn en proeven, al dan niet onder het genot van bijpassende hapjes. Onze thema wijn proeven doe je zo. Deze workshop interactief en gezellig met relaties, collega’s of vrienden.

Cocktailworkshop

Een ervaren bartender leert u stap voor stap de kneepjes van het vak. U gaat aan de slag met de beste premium dranken, verse sappen en vers fruit. De bartender leert u alles over het bereiden van een goede cocktail, welke materialen daarvoor nodig zijn en hoe u eenmaal thuis, met minder professionele spullen, lekkere cocktails kunt shaken en bereiden. Voor ons ligt het accent op plezier maken en gewoon lekker genieten van de cocktails. Daarnaast is de sfeer ontspannen. Deze workshop kunt u volgen vanaf 8 personen.

Productpresentaties

Bij het presenteren van uw product wilt u dat de omstandigheden optimaal zijn. In een tijd waar snelle interactie van een ieder wordt gevraagd is het prettig om de gedachten eens rustig te ordenen en te ventileren. Toch wilt u niet te ver van uw bedrijfslocatie afwijken. Het centraal gelegen Stolwijk biedt daarom uitkomst.

De Nieuwe PolderKamer biedt met al zijn moderne faciliteiten in een rustige omgeving, de ideale uitkomst voor productpresentaties van uw bedrijf.

Vul voor meer informatie het formulier bovenaan deze pagina in of vraag een offerte aan.

Zalen

De Nieuwe PolderKamerDorpszichtRestaurant De Nieuwe PolderKeuken
Oppervlakte240 m250 m2120 m2
Te verduisterenJaJaJa
Capaciteit receptie500 personen60 personen60 personen
Capaciteit zittend diner160 personen45 personen50 personen
Capaciteit theater opstelling60-150 personenn.v.t.n.v.t.
Capaciteit U-vorm80 personen25 personen35 personen
Capaciteit school opstelling94 personen24 personenn.v.t.
Highspeed WiFiJaJaJa
RolstoelvriendelijkJaJaJa
Eigen barJaNeeJa
Vaste wandJaJaNee
Vaste / LCD schermenJaJaJa
Groot schermOptioneelOptioneelOptioneel
Vaste audio apparatuurJaJaJa
DaglichtJaJaJa
TerrasJaJaJa
PodiumJaNeeNee
Parkeren in de omgevingGratis (200 plaatsen)Gratis (200 plaatsen)Gratis (200 plaatsen)
Openbaar vervoerGoed bereikbaarGoed bereikbaarGoed bereikbaar